Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Pianoles aangeboden in Doorwerth, Arnhem, Wageningen en omgeving

  • Joost Schrijver

    Mijn naam is Joost Schrijver, een enthousiaste 33-jarige pianodocent. Ik ben woonachtig in Doorwerth.

    Ik geef pianoles aan jong en oud, van beginners tot (semi)-gevorderden.

    Alle muzikale stijlen zijn mogelijk.

    Er is nog ruimte in mijn lespraktijk op de woensdag, donderdag en vrijdag (’s middags en ’s avonds).

    Voor vragen, informatie over de pianolessen en voor het maken van een afspraak voor een proefles kunt u telefonisch of via e-mail contact met mij opnemen.

    Telnr: 026-3791135 of 06-51940757

    E-mail: info@joostschrijver.nl

    KvK: 09190908

    Binnenkort is ook mijn website www.joostschrijver.nl online, met informatie over mij en over de pianolessen.

    Ik hoop u binnenkort te kunnen begroeten in mijn lespraktijk.

    Een muzikale groet,

    Joost Schrijver

  • Sjoukje Visser

    Hallo Joost Schrijver,

    Ik ben studente, woonachtig in Wageningen en zou graag iets meer informatie willen over de pianolessen die u geeft. Hoeveel rekent u per les? Heeft u op dit moment mogelijkheden om in Wageningen les te geven?

    Tijdens mijn basisschool en middelbare school heb ik altijd muziekles gehad en bugel gespeelt in een fanfare. Behalve keyboard les tijdens AMV heb ik geen ervaring met de toetsen, maar ik zou nu graag willen beginnen om piano spelen te leren.

    Graag hoor ik van u,

    vriendelijke groet,

    Sjoukje Visser