Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

HELP!

• Olivier

Hallo. Heb een Yamaha Clavinova CLP-950, maar als ik de koptelefoon aansluit, worden de hoofdspeakers NIET uitgeschakeld (wat wel zou moeten). Wie heeft er een idee voor de oplossing?

Bij voorbaat dank,

Olivier

stvbangkok@access.inet.co.th

• kemperman

er is (hoogstwaarschijnlijk) een klein probleempje in de aansluiting bij de (female) jackplug-aansluiting van de hoofdtelefoon. Bij het indrukken van de hoofdtelefoonplug wordt op dat punt meestal een mechanische schakeling onderbroken van het luidsprekersignaal (contactlipje wordt weggedrukt bij insteken plug). Zo zat het in ieder geval bij mijn oude clp 560 - evenals bij vele andere electronische apparaten! Zoek dat punt even op en kijk of daar iets te verhelpen valt. Succes en groeten !Olivier schreef:

>

> Hallo. Heb een Yamaha Clavinova CLP-950, maar als ik de

> koptelefoon aansluit, worden de hoofdspeakers NIET

> uitgeschakeld (wat wel zou moeten). Wie heeft er een idee

> voor de oplossing?

> Bij voorbaat dank,

> Olivier

>

> stvbangkok@access.inet.co.th

• olivier

Hartelijk dank voor je reactie. Echter: ik ben stompzinnig bezig geweest. Heb de koptelefoon steeds op AUX UIT willen aansluiten, en kwam er pas gisteren achter dat er elders een aparte koptelefoonaansluiting is. En die werkt prima. Nogmaals bedankt. Olivier