Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

galaxy dp600

  • peter

    wie heeft er gehoord van digitale piano Galaxy dp600 ? is dit wat of kan ik beter kiezen voor andere merken?

  • Leon

    Beste Peter,

    heb je verder nog reactie gehad op je oproep ?

    We zijn zelf ook aan het zoeken voor onze dochter van 8, het wordt haar eerste dus we willen niet meteen teveel investeren, maar het merk zegt me helemaal niets.

    Met vriendelijke groet,

    Leon

    peter schreef:

    >

    > wie heeft er gehoord van digitale piano Galaxy dp600 ? is dit

    > wat of kan ik beter kiezen voor andere merken?

  • karel

    Ik heb ook een sterk afgeprijsde advertentie gevonden van de galaxy dp 600, maar als ik de naam google vind ik enkel verkoopadvertenties en niets anders

  • Onno

    Wij hebben gisteren in gouda een galaxy dp 600 gekocht voor 445 euro.

    zijn erg tevreden over deze digitale piano is een mooi starter piano,met 2 koptelefoon aansluitingen zodat niet iedereen mee hoeft te genieten.

    De piano was eigenlijk 495 euro maar omdat dit de laatste zwarte was en dus een showroom model met een kleine beschadiging kregen we 50 euro korting

    Krijgen alleen de handleiding nog toe gemailt.

    hopelijk hebben jullie wat aan deze info,

    groeten Onno

  • Paul

    Ik heb ook deze piano gekocht en ben inderdaad ook tevreden.

    Alleen de manual hen ik ook niet. Als de manual is verstuurd, zou ik dan ook een kopietje gemaild kunnen krijgen. (rogervfr@planet.nl)

  • kitty

    Hoi,

    ik heb ook zo'n piano kan iemand mij ook te handleiding doormailen.

    alvast bedankt

    kitty

  • Onno

    Hoi Kitty,

    Stuur even je E-mailadres dan kan ik de handleiding mailen.

    Sorry dat ik zo laat reageer maar ben net terug van vakantie.

    Groetjes Onno

  • Klaas Groen

    Ik beschikt over de gebruiksaanwijzing van dit instrument. Als daar nog behoefte aan is stuur dan een berichtje aan mij en zal deze aan u mailen.

  • Paul van der Tuuk

    Gezien ik van plan ben een Galaxy DGP900 te kopen, wil ik graag weten hoe hij in gebruik bevalt.

    Gezien er diverse mensen een DP600 bezitten en deze technisch gezien niet zo veel verschilt met de DGP900.

    Gr. Paul

  • Gerhard

    Dag Klaas,

    Ik wil graag de handleiding van de galaxy dp600 hebben, wij willen hem verkopen en met handleiding is dat wel makkelijker voor de nieuwe eigenaar.

    Ik zie het wel verschijnen

    Groet,

    Gerhard