Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

jullie mening over het merk Medeli

• Marjan

Ik ben voor mijn zoon die nu 3 jaar met veel plezier piano speelt op zoek naar een digitale piano. Omdat ik niet zo'n groot budget heb, viel mij de Medeli DP-600 op, die enigszins betaalbaar is (799 euro). We hebben nu een digitale piano van Roland (de EP-77) met 76 toetsen en een (voor hem te) lichte aanslag.

Een verkoper vertelde me dat het merk Medeli niet al te best was, import uit China, Yamaha of Roland was beter. Uiteraard hangt daar ook een duurder prijskaartje aan.

Graag zou ik weten wat jullie ervan vinden en/of iemand er al een heeft en wat de ervaringen zijn.

Of misschien heeft nog iemand een perfecte piano staan voor mijn zoon die betaalbaar is?

Alvast bedankt,

Marjan

• Jenny

Hoi Marjan,

Wij hebben ook een Medeli DP 600 staan en hij bevalt meer dan goed!

We wilden graag een piano die niet al te duur was maar die wel een goede aanslag had en natuurlijk het geluid moet goed zijn.

We hadden eerst een Roland op het oog maar die was toch te duur, de muziekhandelaar attendeerde ons op deze Medeli en ik hoorde zelf weinig tot geen verschil.

Hij staat nu een half jaar bij ons en we kunnen hem van harte aanbevelen!

Groetjes, Jenny