Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

digitale piano/stage/tafelmodel

• Martina B

Hallo

Ik ben Martina en ben op zoek naar een piano voor een appartement (dus silent) en ook die gemakkelijk transporteerbaar is. Ik keek even mee op de berichtjes, dus zoek al in de richting Kaway - Roland of Yamaha, daar ik nog nooit piano heb gespeeld en de eerste maal ga lessen volgen maar wel blijvend van plan ben ermee bezig te zijn wil ik geen ‘kat in de zak’ kopen. IK BEN ECHTER LEEK. Mijn inkomen is erg klein, daarom in occasie : 200 tot 300euro, en liefst in omgeving van Maasmechelen. (woon in Opgrimbe) Ik moet het immers ophalen met openbaar vervoer, tenzij u het ook bij mij wil afleveren voor 20 euro extra. Tegen september zou ik een instrument willen hebben. Kent u iemand die over een dergelijk model beschikt en of kan u me in deze merken ook de types aanduiden die goed zijn, waar ik jarenlang plezier aan heb…

Alvast bedankt

Martina B

• Mart

hallo

Ik ben gaan kijken naar een winkel om een huurkooppiano , mijn interesse ging uit naar 2 modellen: Yamaha 115 (lag huurprijs en wb) en een roland HP e3 model, deze was alleen 200 euro duurder… Welk is nu de beste. de klank van Yamaha is hoger maar is de kwaliteit van Roland dan even goed in het type dat aangeboden wordt? Ik zag een 2e hands digitale stage piano KORECH aan 55O euro in deze winkel. Hij had 8 versch . pianoklanken. Kan ik het wagen met zo'n onbekend merk? The silent piano (klonk het mooist) heb ik zogelaten, zelfs 2e hands veel te duur voor mijn budget.

Graag een kleine hint als iemand van jullie nog niet op vakantie is??!!

Bedankt alvast.

Mart

• jan

Spaar nog wat, orienteer je via Internet en winkels enne: