Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

HELP! yamaho clavinova CLP-20

• Els Admiraal

Hallo,

Ik wil heel graag leren piano spelen en ben dus op zoek naar een digitale piano. Kan iemand mij helpen? Ik heb alleen niet zo'n groot budget +/- 450 euro. Kan ik dan wel een goed digitale piano kopen?

Ik heb een yamaho clavinova CLP-20 gezien, wie kan mij hier iets over vertellen? Ik weet wel dat hij verouderd is, maar is dat een probleem?

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, want ik ben een leek die graag piano wil leren spelen.

Alvast héél erg bedankt!

Met vriendelijke groet,

Els Admiraal

• Esther

Hoi, de CLP-20 heeft maar 76 toetsen, lijkt meer op een keyboard. Als studie piano wel oke, maar dan zou ik er niet veel voor betalen.Els Admiraal schreef:

>

> Hallo,

>

> Ik wil heel graag leren piano spelen en ben dus

> op zoek naar een digitale piano. Kan iemand mij helpen? Ik

> heb alleen niet zo'n groot budget +/- 450 euro. Kan ik dan

> wel een goed digitale piano kopen?

> Ik heb een yamaho clavinova CLP-20 gezien, wie kan mij hier

> iets over vertellen? Ik weet wel dat hij verouderd is, maar

> is dat een probleem?

>

> Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, want ik ben een

> leek die graag piano wil leren spelen.

>

> Alvast héél erg bedankt!

>

> Met vriendelijke groet,

>

> Els Admiraal

• Johan Jacobs

Hallo,

Maar natuurlijk zijn er goede modellen. Probeer het anders tweedehands (wat toch al de bedoeling leek…). Het mooie juist van de oude modellen is dat er heel veel aandacht in de afwerking is besteed en vaak ook aan de speakers. Ik heb zelf een 10-jaar-oude clavinova clp-157 en die bevalt erg goed!!

Good luck!