Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

digitale piano

• karin

Hoi,

Jarenlang niet gespeeld, maar heb besloten om in het nieuwe jaar deze verloren hobby weer op te pakken.

Daarom ben ik op zoek naar een digitale piano. Mijn voorkeur gaat uit naar een piano met een aanslag die zo veel mogelijk overeenkomt met een van een ‘'echte’'. Mijn budget is ongeveer ? 500,-

Karin.

• jan

Volgens een recente test door een Duits vakblad (die ik door eigen ervaring kan onderschrijven) kom je terecht bij de Yamaha P-serie, de Kawai Es 3 en de Rolands. De Yamaha heeft een zware aanslag, daarna komt de Kawai en de Rolands hebben een middelzware tot lichte aanslag. Let wel: dit zijn allemaal stagepianos. Jammer genoeg liggen ze iets boven jouw budget, maar wie weet tweedehands of, nog beter, als occasion bij de vakhandel?

Laat eens weten hoe het afgelopen is.

• Ko Droogers

Beste Karin,

Ik weet een Roland HP 1500 digitale piano te koop. Ik denk dat die prima aan je wensen voldoet. Volledig klavier, Vast (wel afschroefbaar) onderstel, 2 pedalen.

Hij mag voor 500 euro weg.

Hij wordt nu nog in een kerk gebruikt, maar daar komt over 2 weken een nieuwe.

Groet,

Ko

• Bram

Is deze nog steeds te koop?

Ben zeneeskundestudent en wil graag in de avonduren onstspanning zoeken middels mijn hobby pionospelen. I.v.m. studentencomplex (overlast gewone piano) & budget klinkt dit goed.

Bram

06-54746771