Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

digitale piano

• Daphne

Hallo,

Ik ga binnenkort verhuizen naar een 2-kamer flat en ben op zoek naar een digitale piano. Ik heb er het liefst een van het merk Yamaha, de P-60 of de P-80. Wie heeft er nog een staan die stoffig staat te worden? Ik zou er dolblij mee zijn. Laat me maar weten als je er een hebt en hoeveel hij moet kosten. Max 3 jaar oud en in goede staat. Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes Daphne

• Ken Tanaka

Hallo,

Ik heb een Yamaha CLP-970 Clavinova te koop. Het betreft een Digitale Yamaha piano. De CLP-970 is de hoogste in zijn klasse. Hij is bijna 3 jaar geleden nieuw gekocht voor 2500 euro.(bon aanwezig) ik heb hem van mijn ouders geerft maar niemand speelt erop. Heeft u interesse? Mijn vraag prijs is 1250 euro

voor meer informatie over de piano kunt u kijken bij:

http://achamilton.co.uk/CLP970.htm

met vriendelijke groet.

• Daphne

Hallo,

Heel erg bedankt voor de reactie. Ik ben alleen bang dat het niet binnen mijn budget past. Ik ga bijna verhuizen en heb een heleboel kosten die eraan zitten te komen. Ik heb echt max. 500 euro om aan een tweedehands digitale piano te komen. Maar evengoed bedankt!

Daphne