Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gevraagd; digitale piano (in goed staat).

• Kim

Ik ben al een lange tijd op zoek naar een digitale piano. Wie kan mij hieraan helpen. Ik zoek een digitale piano die er nog zeer goed uitziet; net alsof ie nieuw is. Laat het me weten als jij je digitale piano kwijt wilt.

Groet, Kim.

• Martin

Hallo,

Ben je nog op zoek naar een digitale piano ? In welke prijsklasse ?

Martin

Kim schreef:

>

> Ik ben al een lange tijd op zoek naar een digitale piano. Wie

> kan mij hieraan helpen. Ik zoek een digitale piano die er nog

> zeer goed uitziet; net alsof ie nieuw is. Laat het me weten

> als jij je digitale piano kwijt wilt.

>

> Groet, Kim.

• Kim

Hallo Martin,

Ik ben inderdaad nog steeds op zoek naar een digitale piano. Ik heb niet veel geld te besteden, maar ik wil zo graag mezelf aanleren om te spelen en daar heb ik een digitale piano voor nodig. Ik denk dat je het weinig vind, maar ik zat te denken aan een bedrag tussen de 300 en de 500 euro. Ik ben student en moet het zelf betalen helaas. Daarom heb ik niet veel te besteden. Ik hoor het wel van je.

Groeten, Kim.

• Ken Tanaka

Hallo,

Ik heb een Yamaha CLP-970 Clavinova te koop. Het betreft een Digitale Yamaha piano. De CLP-970 is de hoogste in zijn klasse. Hij is bijna 3 jaar geleden nieuw gekocht voor 2500 euro.(bon aanwezig) ik heb hem van mijn ouders geerft maar niemand speelt erop. Heeft u interesse? Mijn vraag prijs is 1250 euro

voor meer informatie over de piano kunt u kijken bij:

http://achamilton.co.uk/CLP970.htm

met vriendelijke groet.

• Johan Jacobs

Hoi!

Wat mag-ie kosten?

Groet JOhan

• Kim

Bedankt voor uw reactie, maar ik heb pas een digitale piano gekocht.