Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Digitale piano gezocht

  • Nienke

    Ik ben op zoek naar een digitale piano, het liefst met volledig klavier en transponeerfunctie. Ik gebruik de piano alleen om partijen in te studeren, dus aanslaggevoeligheid is niet belangrijk. Wil je de jouwe kwijt, mail dan even!

    Vriendelijke groet,

    Nienke Benschop

  • Ab Tersmette

    Hoi Nienke.

    N.a.v. je advertentie kan ik je door omstandigheden een nieuwe digitale piano aanbieden, merk casio Privia type PX 300 gekocht op 25-06 2004 voor 849 euro hij is dus nagel nieuw inc: standaard en alle toebehoren mag je hem hebben voor 625 euro. De garantie zit er nog op en de rekening is ter inzage. En als de afstand niet te ver is breng ik hem ook nog.

    Vr groeten Ab Tersmette

  • Ken Tanaka

    Hallo,

    Ik heb een Yamaha CLP-970 Clavinova te koop. Het betreft een Digitale Yamaha piano. De CLP-970 is de hoogste in zijn klasse. Hij is bijna 3 jaar geleden nieuw gekocht voor 2500 euro.(bon aanwezig) ik heb hem van mijn ouders geerft maar niemand speelt erop. Heeft u interesse? Mijn vraag prijs is 1250 euro

    voor meer informatie over de piano kunt u kijken bij:

    http://achamilton.co.uk/CLP970.htm

    met vriendelijke groet.