Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht Digitale Piano GEM

  • Janos

    Wie kan mij helpen aan een adres waar je nog een digitale piano van het merk GEM kunt kopen?

    Mag een gebruikte zijn.

  • paul

    beste,ben in het bezit van een gem real piano waar van de hoofd print (toon processor) ontbreekt .toetsklavier , versterker ,luidsprekers en pedalen werken nog perfect .Intresse? stuur een mailtje,grtnpaul

  • Renée

    Ik heb hier een gebruikte Gem WS 2 met uitgebreide handleiding.

    Weinig gebruikt, vanwege spelen op de gewone piano.

    Ik woon in Enschede

    Vraagprijs 250 euro

  • selma

    Dag Janos,

    Heb je al een GEM gevonden? Anders heb ik er hier nog een te koop staan.

    Groet,

    Selma

  • jet

    Hallo,

    Ik heb een Gem rp800, waarvan ws. de printplaat/het moederbord kapot is, mogelijk zit er een breuk in. Daardoor produceert hij een enorm hard knetterend geluid. Eerst was er alleen een ruis, maar toen ik hem weg had gebracht voor reparatie kreeg ik hem terug met de mededeling dat hij volgens de reparateur ‘overleden’ was en sindsdien maakt hij dat enorme knetterende geluid. Het is dusdanig afschrikwekkend en luid dat aanzetten geen optie meer is en spelen dus al helemaal niet.

    Nu ben ik op zoek naar zo'n printplaat óf naar een goedkope andere digitale piano die op een echte piano lijkt (dus niet alleen een keyboard).

    Selma, wat voor eentje heb jij staan en wat kost die?

    En weet anders iemand hoe ik nog aan zo'n printplaat kan komen?

    mvg, jet

  • Dennes kaptein

    beste Selma

    wat voor Gem heb je en wat wil je er voor heben.

    groet Dennes