Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

roland digitale mini vleugel kr111

  • janny van der veer

    Wie is er geïnteresseerd in een roland digitale mini vleugel kr111.

    Wegens ziekte wil ik hem verkopen. Het is een te mooi instrument om alleen als

    meubelstuk te laten staan.

    In 2007 aangekocht voor euro 5.999,–. Maar helaas snel ziek geworden.

    Ik wil hem verkopen voor Euro 3.400,–.

    Voor info over de piano kijk op pagina: http://www.roland.com/products/en/KR111/

    Je kunt ook altijd bellen; tel.nr. is 0643759328

  • Hans Houben

    Ik wil een elektrische piano kopen voor een achtjarig meisje uit de Dominicaanse Republiek. Zij droomt ervan om een groot pianiste te worden. Ik wil haar die droom laten uitkomen om voor haar een piano te kopen. Helaas is het budget niet groot genoeg om jouw Roland te kunnen kopen. Maar toch trek ik graag de stoute schoenen aan om een bieding te doen van 2.000 euro. Indien je negatief reageert dan zal ik gewoon een goedkopere moeten kopen. Bij een accoord, kom ik deze ophalen. Hans Houben, Limburg (tel.: 0654 213 607)

  • Catharina Jansen

    Beste Janny,

    Ik hev via een andere site ook wat meer specificaties en foto's gevraagd en doe het hier ook nog maar een keer. Ik ben, zoals je ziet, geinteresseerd in je instrument. Wat weegt hij…?

    Met vriendelijke groet,

    Catharina Jansen

    Nijmegen

  • Paul

    Is Uw Grand piano Roland nog te koop?